fbpx

פלישת החומרים החכמים

חומרים חכמים ומשטחים משקפים הם המילה האחרונה בעיצוב. צורות מהונדסות וטקסטיל משולב עם טכנולוגיה מראים פוטנציאל רציני לפרוץ מנישות האופנה העלית – הישר לסלון ולחנות. פיתוחים מדעיים מהמעבדה מיושמים בהצלחה במוצרים, בדגש על מוצרים אלקטרוניים, תחבורה ואדריכלות. דוגמא טובה לכך היא מיצג האור מומנטום של הסטודיו הלונדוני United Visual Artists. חיישנים שעוקבים אחר המבקר בגלריה מפעילים רצף מתוכנת של אלומות אור, שמתעתעות בתפיסה ומבלבלות את החושים.


צבע

מגמה אשלייתית של אור ומחזירי אור מציגה פאלטה חדשה של צבעים מטאליים וזהרוריים כמו ורוד פנינה וכחול בקבוק, בגימורים תעשייתיים וציפוי אנודי. לאלו מצטרפים גוונים עמוקים ועשירים של סגול וכחול, עם נגיעות ורוד וכתום של נחושת. גוונים מלובנים של ירוק קפוא, נייר, אפור קר וצהוב ליים מעגנים את הפאלטה. גימורים דו-כרומטיים מאפשרים יישום הדרגתי של צבע עם דרגות שונות של ברק, היוצרות עומק וסקרנות.

 

חומר וגימור

חומרים חכמים וגמישים מאפשרים גמישות פיזית בצורות, שעה שרכיבים מוליכי חשמל וגימורים רגישים לחום מוסיפים שכבה נוספת של אינטראקטיביות למוצרים. בהשפעת עולם האופנה, טקסטיל טכני משמש כעור חדש לטכנולוגיה. מבנים גמישים ונושמים מטמיעים טכנולוגיות חדשות שמגיבות לסביבה – גישה שבקרוב תעבור מעולם הגאדג'טים לעולם האדריכלות. הברקה יתרה של משטחים מתכתיים הופכת אותם למעין מראות. מנגד בטון גמיש, פחם וסיליקון מהונדסים לידי צורות פלואידיות שהופכות את מה שחשבנו על התנהגות של חומר.

 

צורה ופרטים

צורות חדשות מהונדסות בתבניות שחוזרות על עצמן ובקווי מתארים חופשיים שמשקפים תנועה. אליהן מצטרפים קווים גרפיים חזקים עם אפקט אשלייתי – צורות תלת-מימדיות שנראות כמו צורות דו-מימדיות במשחק מתעתע של עומק. מחזירי אור מוסיפים הצללה ועומק למוצרים עם חומר או צבע אחד. חומרים קשיחים נעטפים בעטיפות רכות במטרה להפתיע ולעורר רוח של סקרנות חדשה.

 

דפוסים וגרפיקה

דפוסים אופטיים ואשלייתיים יוצרים תחושה של עומק ותנועה. צורות עגולות זוכות לבכורה, כאשר הדפוסים מהדהדים ויברציות של תנועה וקול בחלל. חקירה מדעית מעוררת נוקשות ודיוק – חזרה על דפוסים יוצרת הרגשה מיקרוסקופית.

 

חלל

משחק של מראות יוצר הפרעות ועיוותים בסביבות קמעונאיות וציבוריות, משבש את חוויית הצופה במכוון וכופה עליו לפלס נתיבים פחות שגרתיים בתוך החלל. משחקי אור תופסים מקום מרכזי על חשבון הצבע, עם חללים מונוכרומטיים שמשתמשים בניגודים חזקים של אור וצל כדי לייצר חוויה של חלום. שילוב חיישני תנועה בחללי פנים מאפשרים לבוא באינטראקציה עם לקוחות וליצור סביבות מותאמות-אישית.

תמונות באדיבות אתר stylus


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת