fbpx

עולים קומה. הדור החדש של ציפויי האפוקסי כבר כאן והוא עמיד ויצירתי במיוחד

הקאמבק של הבטון הוא גם הפריצה הגדולה של ציפויי האפוקסי. מחניונים, מוסכים ומבני תעשייה האפוקסי יוצא בשנים האחרונות ליותר ויותר בתי מגורים, משרדים ומקומות בילוי. למה? כי הוא גם נקי, גם עמיד וגם יצירתי.


לגבי הזיהוי המיידי עם חניונים תת-קרקעיים, מלכה מספר שהרעיון המקורי היה למשוך אנשים לחנות בקומות התחתונות. "היו צריכים להראות להם שזה יפה", הוא צוחק, "אז הלכו על רצפת אפוקסי צבעונית. אף אחד לא היה יורד עם האוטו לקומה מינוס חמש מבטון חשוף. יתרון נוסף של האפוקסי הוא בתאורה. אם יש לי רצפת אפוקסי בגוון בהיר, היא חוסכת לי 20% מהצורך בתאורה – עוד יתרון לחניונים, ובכלל".

בשנים האחרונות, כאמור, האפוקסי יוצא מהחניונים והמוסכים ומתפשט גם למבני מגורים ועסקים. "עם אפוקסי אפשר להשתמש בגרפיקה", מסביר מלכה. "למשל, אם אני רוצה רצפה עם הציור של הלוגו של החברה שלי, עם אפוקסי זה לא סיפור יקר במיוחד. או מועדוני ריקודים שרוצים רצפה שחורה עם אפוקסי נצנצים, הולוגרמה או שברי מראה. עם אפוקסי קל וזול לשחק".

לגבי העבודה עם הלקוחות, מלכה אומר שרוב העבודה היא תיאום הציפיות והבנת הצרכים. "אנחנו עובדים עם כולם, בכל הרמות. מבריכות שחייה ועד מנחתי מסוקים על בתי חולים. אבל קודם כל אנחנו באים ובודקים מה גורמי השחיקה של הרצפה. ההכנות הן 70% מההצלחה של הפרויקט. המוצרים הם בדרך כלל אותם מוצרים, אבל התפירה המקצועית היא כל העניין. אפשר לצפות בחצי מילימטר ואפשר בעשרה מילימטר. צריך להבין איזה שימוש יעשו ברצפה הזאת. אנחנו מתאימים את המערכת לכל לקוח, ואחר כך מוציאים ללקוח מפרט מסודר של תחזוקה וניקיון האפוקסי. עד לרמת ה-pH של הסבון".


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת