fbpx

מרימים את הראש, מנמיכים את התקרה

עדיין משתמשים בניצבים/ מסלולים רגילים? בואו להכיר את C- 60, הדרך האירופאית החדשה להנמכת תקרה פשוטה ואלגנטית.


תכירו את קונסטרוקציית C-60: מערכת ייעודית חדשה הכוללת פרופילים, אביזרי תליה ונלווים להנמכת תקרות ולחיפויים. "מדובר במערכת קונסטרוקציה שעומדת בתקן הישראלי 1924, ובתקנים הבינלאומיים EN13964 ו-DIN 1818", מסביר האדריכל משה יעקובי, מנהל מחלקת הגבס בטמבור. "אבל אחרי כל המספרים האלה, בסופו של דבר מדובר בפתרון מושלם להנמכת תקרות, מערכת שקל להתקין אותה וקל לעבוד איתה – בניגוד למערכת ניצבים/מסלולים הרגילים".

"כשרוצים להגיע לתקרה ברמה גבוהה באמת, משתמשים ב-C-60, אומר יעקובי. גם בשימוש לצרכים פרטיים וגם בשימוש ציבורי – למזגנים, לרצפת ביניים, למערכות אקוסטיות, לתאורה נסתרת, למערכות חשמל ובידוד – והכל מבלי לחצוב בקיר. "

מעבר לסדיקה, ל-C-60 עוד שני יתרונות מובהקים על הפרופילים הרגילים: המערכת דורשת שליש מזמן ההתקנה של הניצבים/מסלולים, והיא גם מעניקה מרחב תמרון ודיוק גדול הרבה. "כשרוצים להגיע לתקרה ברמה גבוהה באמת, משתמשים ב-C-60", אומר יעקובי. "גם בשימוש לצרכים פרטיים וגם בשימוש ציבורי – למזגנים, לרצפת ביניים, למערכות אקוסטיות, לתאורה נסתרת, למערכות חשמל ובידוד – והכל מבלי לחצוב בקיר. אנחנו עצמנו מלווים את המתקינים בשטח, ואחרי רבע שעה של הדרכה פשוטה כל אחד יכול להתקין את ה-C-60".

כל המחברים והנלווים של מערכת C-60 של טמבור הם מבית חברת VOGL הגרמנית, המובילה בתחומה בעולם. 

לצפיה במערכת קונסטרוקציה C- 60 לחץ כאן >>>


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת