fbpx

מה הקשר בין קוביות הלגו למהפכת הבניה?

הרבה אחרי אירופה, גם בישראל לומדים להעריך את היתרונות הרבים של בלוק הגבס. למעשה, מרבית הדירות שנבנות היום בישראל בבנייה רוויה נבנות עם מחיצות פנימיות מבלוקים של גבס. מהפכה? "בלוקי גבס הפכו להיות הפתרון המועדף על קבלנים ושיפוצניקים בישראל, ואפשר להבין למה", אומריניב דואני, מנהל תחום מוצרי בנייה בטמבור.


"כשישראלי קונה דירה הוא מיד קורא לחבר שלו. ומה עושה החבר? טופח על הקיר. מנסה להרגיש את החוזק. ובלוק הגבס, שלא כמו פתרונות אחרים בבנייה הקלה, מרגיש כמו קיר סטנדרטי.״

אבל היתרון המשמעותי ביותר לדעתו של דואני אינו נמצא בבלוק עצמו – אלא בהרגשה. "כשישראלי קונה דירה הוא מיד קורא לחבר שלו. ומה עושה החבר? טופח על הקיר. מנסה להרגיש את החוזק. ובלוק הגבס, שלא כמו פתרונות אחרים בבנייה הקלה, מרגיש כמו קיר סטנדרטי. זה חשוב לנו הישראלים, להרגיש שהקיר מסיבי. אז נכון, בלוקי הגבס קצת יותר יקרים מפתרונות אחרים, אבל מי שמעריך את הזמן שלו – בוחר בגבס. שילוב של בלוקי גבס עם מערכות גמר של טמבור נותן פתרון שלם ומושלם, מהמסד ועד הטפחות".

גיורא מורן, יועץ טכני בתחום הגבס, מונה יתרון משמעותי נוסף של בלוק הגבס: המחסור החמור שנוצר בטייחים. "אין טייחים בישראל", הוא אומר. "הקבלן יכול לעשות עבודה נקייה ומהירה, ובסוף לחכות חודשים לטייח, שגם יעשה עבודה לא ישרה וגם ילכלך לך את הדירה. זה דבר שלא קורה עם הגבס, שמאפשר בנייה ישרה, נקייה ומהירה: בלוקים, שפכטל, צבע – וסגרת עניין".

 

יש לכם מפרט של בנייה רגילה שאתם רוצים להמיר לבנייה בגבס?

יש לכם בעל מקצוע שאתם רוצים להדריך אותו בבנייה בבלוקים של גבס? 


מחלקת ייעוץ אדריכלי לשירותכם


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת