fbpx

יש עם מה לצפות: עץ בחמישה גימורים חמים בעולם העיצוב

"הדור החדש של ציפויי העץ הוא בשורה של ממש לקהל האדריכלים והמעצבים", אומר ליאור דנן, ראש מחלקת העץ בטמבור. "היום אנחנו יכולים להציע לאדריכלים ולמעצבים עיצוב עץ שהוא מצד אחד שלם יותר, ומצד שני לתת להם את הכלים לשחק עם הגימור של העץ ולהתאים אותו למגמות שאנחנו רואים בעולם האדריכלות והעיצוב בכלל".


מהם חמשת האפקטים החדשים בעץ? דנן מונה חמישה אפקטים חדשים:

מערכת פוליאוריתנית מעכבת בעירה בגווני פסטל

"זה חידוש גדול, שפיתחנו לפי דרישות השוק. אם עד כה הצענו מערכת מעכבת בעירה שקופה או לבנה, היום אנחנו יכולים להציע את אותו מוצר, שעומד באותם תקנים, גם בגווני פסטל".

לכה אקרילית שקופה עם אפקט מנצנץ

 "זה מוצר שהוא כבר להיט. לכה אקרילית שקופה, ששומרת על הרהיט, עכשיו גם עם אפקט מנצנץ. את הלכה ניתן ליישם על כל גוון קיים. זה נראה נפלא בחשיפה נכונה לתאורה. למשל, אם יש מזנון שמנת שהנגר רוצה להוסיף לו טוויסט, הוא מיישם שכבה דקה מאוד של הלכה, כך שהמזנון ינצנץ בתאורת לילה, או כשמדליקים אור מסוים".

אפקט אקרילי מטאלי

"אם עד היום גיווני עץ היו זמינים רק בגוונים של מניפת טמבור, היום אנחנו יודעים להפיק גוונים מטאליים בסגנון כלי רכב, כמו שמפנייה כסף, שנמצאים בסוף מניפת RAL הבינלאומית. אלה גוונים שרואים רק על הכביש, הם לא קיימים על הקיר. ושוב: הגיוון לא פוגע במוצר הבסיסי. הצבע האקרילי נשאר צבע אקרילי איכותי, עמיד לשריטות, עמיד ל-UV, שיודע לשמור על הרהיט לאורך זמן".

אפקט אקרילי פנינה

 "אחד הטרנדים החמים ביותר היום הוא טרנד הפנינה, ואין שום סיבה שהעץ יישאר מאחור. אפקט אקרילי פנינה הוא אפקט פנינה במראה מעונן, שנותן עומק תלת-מימדי, והופך למבריק עם גימור של לכה מבריקה. ניתן לצבוע מטבח שלם עם האפקט הזה, או להפך: לתת נגיעות פנינה בחלק מהחלל, כמו במגירות".

אפקטים של מתכת

 "שלושה מוצרים נוספים שאפשר להכליל אותם בקבוצה אחת: אפקט נחושת, אפקט זהב ואפקט ניקל".

לראשונה בישראל, טמבור השיקה מניפה לכל הגוונים המוכנים (Ready Made) בעולם העץ והמתכת, כגון מטבחים, דלתות, שערים ודקים. המניפה החלוצית הושקה בחודש שעבר ,בהשתתפות אדריכלים ומעצבים מרחבי הארץ.

לחצו כאן והזמינו את מניפת העץ והמתכת החדשה ישירות אל משרדכם

מתכננים מטבח, ארונות או פריט נגרות אחר וזקוקים לייעוץ מקצועי?

פנו אל אופיר דוניצה 054-6737573 
או למוקד המומחים של טמבור 6477* 


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת