fbpx

באש ובמים, אפילו ברעש: המערכת התלת- תכליתית כבר כאן

תכירו את המערכת התלת-תכליתית: פיתוח חדש, כחול-לבן וייחודי לחברת טמבור, שמציע מחיצה אחת בעלת עמידות משולשת לאש, למים ולרעש. ראיון עם שלמה מוקמל, מצוות טמבור שפיתח את המערכת החדשה, על הצרכים – ועל הצורך לתת להם מענה כולל. סטנדרט חדש לבנייה בישראל?


"יש בארץ תקן אש, אבל אין תקן ללוח שהולך איתך גם באש וגם במים, כמו בשיר", צוחק מוקמל. "אז פיתחנו מערכת אחת שנותנת מענה מלא. הפתרון שלנו בעצם אומר 'חיה ותן לחיות': אתה יושב בדממה באולם יוגה, בחנות הסמוכה ילדים צועקים במשחקייה ובחנות השלישית עושים ספונג'ה ומגזימים עם הדלי – ואף אחד לא דורך לאף אחד על האצבעות".

אחרי שנה של פיתוח, בדיקות וניסויי שטח, מוקמל וצוות הפיתוח של טמבור חזרו עם פתרון: מערכת תלת-תכליתית, המורכבת משני לוחות גבס, פרופיל פח פלדה וצמר זכוכית. המערכת החדשה יודעת לעמוד למעלה משעתיים באש ושעתיים במים מבלי לספוח יותר מ-5% ולהנחית לפחות 52 דציבלים מעוצמת הקול. זאת מערכת ראשונה מסוגה בישראל.

קניונים הם אולי קהל היעד העיקרי של המערכת החדשה, אבל מוקמל מבהיר שהמערכת התלת-תכליתית מתאימה גם לשימושים מסחריים שאינם במסגרת קניון, לשימושים ציבוריים ואפילו לשימוש פרטי.

"כל מי שמוכן להשקיע קצת יותר בבידוד בין החדרים – ירוויח. זאת שאלה של איכות חיים. אנחנו מכוונים לקניונים גם כי הבעיה התעוררה שם, וגם כי הקניון משכיר את השטח לחנות לפי מפרט מסוים של מחיצות. הרי חנויות מתחלפות כל הזמן, ובכל פעם שוברים ובונים מחיצות. אז עם הזמן אני מאמין שכל הקניונים בארץ יעברו למפרט שלנו, שמציע את כל הפתרונות בפנים – גם בפני הרשויות, גם בין החנויות לבין עצמן וגם בין החנויות לבין הנהלת הקניון. זאת תעודת ביטוח, שתהפוך מהר מאוד לתו תקן בפועל".

לקריאה על המערכת התלת- תכליתית לחץ כאן>>>


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת