fbpx

קומיקס, קאמפ ורטרו

קווים גרפיים מכניסים צבע חדש לסביבות חיים אמתיות, כשיותר ויותר קמעונאים, נותני שירותים וחללי אמנות מיישרים קו עם הקומיקס. הקווים העבים והדפוסים המוגזמים משנים את הפרספקטיבה שלנו על החלל: צורות דו-מימדיות מפתיעות אותנו בתלת-מימד. אסתטיקת הקומיקס החדשה היא דרך חדשנית להבעה עצמית כיפית, שמשתלבת טוב במיוחד עם חללים זמניים וחללי פופ-אפ.


משחקים דומים על קאמפ אפשר למצוא ברשת המספרות הסלובנית YMS בעיצוב זוג המעצבים Kitsh Nitsch. סניפי הרשת הם חללים בהירים מאוד המעוצבים בסגנון חללי של שנות השמונים. הרשת מתהדרת בעומס חזותי היפר-גרפי שנוצר מניגודי צבעים חריפים של אדום, ורוד וצהוב בדפוסים עקומים ומקוטעים, וברהיטים בסגנון אמנות פוסט מודרנית בכלל ותנועת העיצוב "קבוצת ממפיס" בפרט. כמובן, העומס הצעקני הזה פונה לקהל היעד של הרשת: בני נוער נון-קונפורמיסטים עם אובססיית רטרו – כלומר, היפסטרים.

לעבוד בקומיקס

אבל עם כל הכבוד לעיצוב היפסטרי, את שיאי הקאמפ שובר מיצב האמנות A Real Life Agency at Work של המעצבת הגרפית הבריטית אמילי פורגוט, בשיתוף פעולה עם אמן התלת-מימד לורי די. המיצב, אשר נוצר עבור משרד הפרסום Wieden + Kennedy כחלק מסדרת עבודות שהזמין המשרד הלונדוני במסגרת הפרויקט Hello Neighbour, נוד להציג את העבודה היצירתית של משרדים בלונדון לעיני העוברים ושבים.

אבל למה להציג את העבודה האמיתית כשאפשר להגזים קצת? מי שעובר בימים אלה ליד משרד הפרסום Wieden + Kennedy בלונדון יחשוב בוודאי שהמפרסמים אינם אלא דמויות קומיקס שעובדות במשרד קרטוני, דו-מימדי, בשחור ולבן. החפצים במשרד, ובמיוחד האלמנטים המכניים, מוגזמים כמו בסרט מצויר. כך, למשל, השפורפרת "קופצת" בגלל צלצול הטלפון, הדפים עפים מהארונית וערימת התיקיות מאיימת לקרוס בכל רגע.

 

אוטו גלידה שמשמש כתצוגת אופנה

מותג האופנה הלודוני House of Holland השיק הקיץ את "האוטו גלידה של מר קוויפי", אוטו גלידה שמציג מוצרי אקססוריז חדשים מסדרת הנקודות והפסים המפורסמת של הרשת. אוטו הגלידה של מר קוויפי מציג את סדרת הגלידה החדשה של המותג: בגדים בהשראת גלידות בפלאטות מוגזמות של צבעים בהירים מולבנים. בהתאם לכך, גם האוטו גלידה של מר קוויפי מציג חזות של ספריי צבע, וניל ודפוסים של נקודות משובבות נפש.

בנוסף לבגדים עצמים, באוטו אפשר לקנות נרתיקים לאייפון, כובעי בייסבול, משקפי שמש וצעיפים – מה שמאפשר ללקוחות חדשים להתחבר לאסתטיקה של המותג גם מבלי לקנות את הבגדים של House of Holland. ואפילו זוג משקפי שמש לא צריך לקנות כדי להפנים את ערכי המותג: מספיק לראות את האוטו גלידה של מר קוויפי נוסע בדרכים.

  תמונה באדיבות אתר Stylus


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת