fbpx

מרדף אסתטי במיין

בית Airbnb במיין מציע לאורחיו לחוות פריטים מעוצבים להפליא, ולרכוש אותם בסיום השהות. מה שהוביל את ההשראה לעיצוב היו צבע, פאטרנים וטקסטורות


AAP, סוכנות קריאייטיב שבסיסה בברוקלין – ושמה הוא ראשי התיבות באנגלית של מרדף אסתטי, An Aesthetic Pursuit – עיצבה לאחרונה בית להשכרה ב־Airbnb עם רהיטים ומוצרים שהאורחים יכולים לרכוש. תחת השם Pieces Homes פיתחה הסוכנות קונספט חוויתי, שלו הם קוראים Shoppable Stay, המשלב שתי מגמות צרכניות חשובות המשתלבות זו בזו: שופינג ותיירות.
צילום: Claire Esparros
הבית ההיסטורי, שנבנה בשנת 1878 במדינת מיין בצפון מזרח ארצות הברית ושטחו 278 מ״ר, כולל ארבעה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, מטבח וחללי אירוח שונים. סדרת הפריטים מקולקציית Pieces של הסוכנות כוללת בעיקר שטיחים, כסאות ושולחנות. אלה מוצגים לצד רהיטים ופריטים של מותגי עיצוב שונים, ביניהם חברת הרהיטים השוויצרית ויטרה – השותפה המרכזית של הפרויקט – עם מעצבים כמו ג׳ספר מוריסון ואלוור אלטו.
צילום: Claire Esparros
״על ידי יצירת חוויית עיצוב חדשה בחופשה, אנו מבטלים את ה׳רעש׳ שקיים בריטייל הפיזי והדיגיטלי״, אמרה ג׳ני קפלן, מייסדת משותפת של Pieces. ״זה מעניק לאורחים שלנו הזדמנות ייחודית לחוות את עצמם בחלל ולהתאהב במוצרים מעוצבים להפליא״.

לדברי קפלן, מה שהוביל את ההשראה לעיצוב הפרויקט היה צבע, ופאטרנים וטקסטורות התווספו כאלמנטים מרכזיים בכדי להשלים את הקונספט. הקירות והרצפות נצבעו בגוונים של צהוב, ורוד, כחול וירוק, ובחדר האמבטיה נעשה שימוש בגרסה עכשווית של טרצו. פריט העיצוב המרכזי בחלל הוא שטיח גלי באורך 18 מטרים בדפוס של קשת צבעונית, שמתפתלת לאורך פינות המגורים והאוכל. את כל הריהוט – מהספה ועד מצעי המיטה ומוצרי הטיפוח – אפשר לרכוש באתר הסוכנות, ומי שרוצה להתרשם באופן אישי יכול כמובן להזמין מקום לחופשה הבאה באמצעות Airbnb.
צילום: Claire Esparros

ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת