fbpx

על חלודה ומתכות אחרות: טרנדים וצבע השנה

למרות התפיסה הרווחת ש"יש אחד שקובע וכולם הולכים אחריו (או אחריה)", למעשה גם בתחום הטרנדולוגיה אנחנו נהנים ממהפכת המידע ומהשיתופיות הגוברת. כשמנסים לזהות מבעוד מועד את הצרכים והרצונות של האנשים, לא מסתמכים על גורם קובע אחד. אנחנו מסתכלים מסביב ושואלים את עצמנו כיצד כיוונים חדשים יבואו לידי ביטוי במוצרים, בחומרים, בטקסטורות ובצבעים. זהו מעקב מתמיד אחרי הלך הרוח הציבורי בנושאים שונים – ומתן פרשנות לכיוון אליו הוא עשוי להתפתח. מהמקום הזה נולדה הבחירה שלנו בצבע השנה: חלודה. החלודה היא חלק מהמגמה הכוללת, ההולכת וגוברת, של חזרה לחומרים גולמיים, טבעיים או אורבניים, חומרים כגון חומרי אדמה, מתכות ובטון. ואיפה שיש מתכת ובטון – יש חלודה. אם בעבר מקובל היה לטשטש את הפגמים המולדים והמצטברים, כיום האופנה היא להראות ולהתגאות בפגעי החומר והזמן.


אפקט החלודה של טמבור הינו צבע דקורטיבי המיועד להדגשת קירות מיוחדים בבית, בחללים מסחריים, בחללי פנאי ומשרד ועוד. האפקט של טמבור מגיע במארז המשלב שני צבעים – צבע חום בגימור מחוספס, וצבע מטאלי בגוון ברונזה, הנצבעים זה על גבי זה.

החלודה, כאמור, היא רק חלק ממהלך כולל של חזרה לחומרים טבעיים כמו עץ ומתכת.

סדרת אפקטים חדשה שפותחה ברוח זו היא סדרת מטאל טאץ', אפקטים מתכתיים עדכניים ל-2018. סדרת מטאל טאץ' מיועדת גם היא להדגשת קירות פנימיים בבית, בחללים מסחריים, חללי פנאי ומשרד ועוד. הסדרה החדשה מציעה שלושה צבעים דקורטיביים במראה מטאלי: זהב, כסף ונחושת.

המראה הכסוף מתאים לאוהבי המראה האורבני וההייטקיסטי של מתכת חשופה, והוא משתלב נפלא עם מראה הבטון, עם אלומיניום ועם עץ טבעי.

המראה המוזהב וה"טראמפי" מתאים למי שלא חושש לבלוט ולהיות דרמטי, ויכול להתאים לכניסה מרשימה לבית, לתת מראה רומנטי בחדר השינה וכן לחללים מסחריים כגון חנויות, מסעדות, בתי קפה ועוד. הוא משתלב מצוין עם אלמנטים מפליז, קטיפה אבל גם עם מראה בטון וגווני אפור.

המראה בגימור נחושת מתאים למי שאוהב עיצוב עדכני ומתוחכם. הוא משתלב מצוין עם אלמנטים בוורוד העדכני של התקופה (Millennial Pink), אבל גם עם גווני אפור ומראה הבטון העדכניים בימים אלו. גימור הנחושת "מחמם" אותם ונותן להם טאץ' יוקרתי יותר.

לפרטים נוספים על אפקט החלודה וסדרת מטאל טאץ' ולהזמנת דוגמאות


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת