fbpx

אלו הם חיינו: הטרנדים החמים של 2020


2020 פותחת את העשור השלישי של המאה ה 21. נדמה שהיום יותר מתמיד, אנחנו שואלים את עצמנו איזה סוג של חיים אנחנו רוצים לחיות, ואיך המעשים שלנו משפיעים לא רק עלינו, אלא גם על הסביבה. מעורבות חברתית, תחושת שייכות, אחריות לסביבה, אורח חיים בריא ומודלים חדשים של יופי הם רק חלק מהנושאים המרכזיים בטרנדים שפותחים את העשור החדש. מה עוד? – מוזמנים לגלות.

This Is Us

ברוכים הבאים לסיפור שלנו. המקום שבו אנחנו מחברים בין זהות, מסורת ואותנטיות, אבל נותנים להם טוויסט עדכני, תוך דגש על ייחודיות ומקוריות. בתנועה מהשוליים אל ה main stream, נכנסים גם ביטויים של מערכת אמונות עממיות – קמעות, 'תרופות סבתא', כתובות קעקע, מסכות, ועוד, שמרמזים שעל אף שאנחנו במאה ה-21, נשאר בנו משהו מהשבט. שבט מודרני. הצבעים כאן עמוקים ומביאים איתם זיכרונות מהעבר.

Built By All

עולם חדש, קצב מהיר – יוצרים סביבה חדשה, ואנחנו אלה שממציאים אותה. אנחנו מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות למגורים, ומחזירים את הקהילה והקהילתיות למרכז הבמה. מגמת המאקרו של הקיימות מרחפת מעל, ודורשת מאיתנו לבחון מחדש את החללים בהם אנחנו חיים – מה אנחנו באמת צריכים, ומה לא. הצבעים של העולם החדש בהירים, מוארים, נקיים ועדינים.

Break Free

בהמשך ישיר לטרנד soft serenity מ 2019, אנחנו ממשיכים לבדוק איך אנחנו משלבים בין הקצב המהיר והצורך להאט. אנחנו חושבים על איכות החיים והבריאות שלנו, ומתחברים מחדש אל הטבע – הטבע שלנו, והטבע שמסביבנו, שאולי התנתקנו ממנו קצת. הצבעים שעוזרים לנו להוריד הילוך, להאט את הקצב ולהיכנס פנימה הם צבעים קרירים בגווני תכלת וסגלגל, בהירים וקלילים מאוד.

Full Spectrum

ככל שהסביבה נהיית גנרית, אוטומטית, דיגיטלית, אנחנו מחפשים את הביטוי האישי, את המשמעות למה שאנחנו עושים, ולבחירות שלנו – גדולות וקטנות כאחד. החיפוש אחרי משמעות פותח דלת למודלים חדשים של יופי, ונותן מקום לשבירת מוסכמות ולהעצמה של אוכלוסיות מודרות, חגיגה של השוֹנוּת. כבר אין 'דרך אחת' שמתאימה לכולם. גם הצבעוניות שוברת מוסכמות – הצבעים עזים, חצופים, לפעמים מתנגשים אחד בשני, וצבעוניים מאוד – כל צבעי הקשת.

עכשיו נשאר לכם לבחור – איזה טרנד הכי מתאים לכם?


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת