fbpx

שמיים של גלידה במלבורן

גלידרייה במלבורן עוצבה בגווני ורוד סלמון וכחול, כדי ליצור אווירה שמיימית ולאפשר ללקוחות לצפות בתהליכי ייצור הגלידה


כשסטודיו Ewert Leaf נבחר לתכנן חלל לגלידריית Little Sky, השוכנת בבניין מהמאה ה־19 במלבורן שבאוסטרליה, הוא התבקש ליצור חלל מסביר פנים שמעודד תחושות של שמחה ונאיביות ואווירה של משחק. העיצוב מדגיש גם אלמנטים קהילתיים, משום שאכילת גלידה היא בילוי קבוצתי שמעודד אינטראקציה חברתית.

שמיים של גלידה במלבורן
צילום: Fi Storey

בחלל ששטחו 140 מ״ר, אריחים כחולים מודגשים מצפים את דלפק ההגשה, ומשלימים את תליוני המנורות שנתלים מעליהם. מושב ספסל ארוך מעץ אלון מלא נפרס לאורך החלל הפנימי, ומנוקד בכריות מושב בצבע ורוד סלמון. לצידו מפוזרים שולחנות טרצו ורודים עם בסיסים בצבע אדום דובדבן. הספסל המוארך מעודד את הלקוחות לשבת זה לצד זה ולשוחח אחד עם השני.

האלמנטים של הנגרות מחמיאים לתפאורה הוורודה, המשחקית והפסטלית, ומספקים רובד נוסף של מרקם וחומר. אלמנטים מקוריים כמו רצפת בטון וקירות לבנים חשופות שוחזרו. רצועות אופקיות כחולות מתחקות אחר הפנים, ומחברים חזותית את הכניסה החדשה למארג הבניין הקיים. דלפק השירות מתחבר למטבח, ומולו נמצאת שורה של שרפרפים שבהם הלקוחות יכולים לצפות בצוות מכין את הגלידה.

שמיים של גלידה במלבורן
צילום: Fi Storey

תשומת הלב לפרטים הושגה גם באמצעות מעורבותם של בעלי מלאכה מקומיים בריהוט, בנגרות, בקערות הקרמיקה הוורודות והלבנות ובעמודים בצורת חרוט וופל שעשויים מעץ בעבודת יד ומפוזרים בחלל. ההשפעה על הסביבה הובאה בחשבון בכלי ההגשה; כוסות הנייר מיוצרות מחומר ממוחזר, החנות מציעה מיכלי גלידה לשימוש חוזר ומגישה את הגלידה בכלי זכוכית קריסטל שמיוצרים במפעל מקומי.

צילום: Fi Storey

ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת